088 – 876 54 32 hofstee@bellhayes.nl
Select Page

Doelstelling

De deelnemers leren succesvoller te zijn in het telefonisch verkopen van diensten en producten. Tevens leren de deelnemers klantvriendelijker te zijn aan de telefoon en hun telefonische communicatie met (potentiële) klanten en relaties te verbeteren. De training is zeer praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met het voeren van telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen met videoapparatuur.

Programma trainingen succesvol telefonisch verkopen

Tijdens deze training komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Klantvriendelijk telefoneren.
  • Commerciële gespreksvoering.
  • Telefonisch verkopen.
  • Het maken van afspraken.
  • Omgaan met telefonische klachten.
  • Het voeren van slechtnieuwsgesprekken.
  • Omgaan met lastige klanten.
  • Het ontwikkelen en hanteren van telefoonscripts.

Deelnemers

De training is bedoeld voor ondernemers en medewerkers die zich veel bezighouden met telefonische verkoop en acquisitie. De training is geschikt voor medewerkers van de verkoopbuitendienst en -binnendienst.

Voor medewerkers die zich bezighouden met het afhandelen van inkomende telefoongesprekken adviseren wij de training klantvriendelijk telefoneren.

Trainingsgroepen

Wij verzorgen deze training desgewenst ook voor groepen. De training wordt dan uitgevoerd op een tijdstip en een plaats die u het best schikt. De cursus kan ook naar uw wensen worden aangepast.

Aantal dagdelen en prijs

De training bestaat uit 4 dagdelen. De prijs per deelnemer is € 549,- exclusief BTW, exclusief een bijdrage van € 25,- voor cursusmaterialen en € 19,75 per dag arrangementskosten.

Informatie

Heeft u nog vragen over deze training of wilt u een training plannen, dan kunt u contact opnemen met ons via info@telefooncentralesite.nl of telefoon 088 8765439.