088 – 876 54 32 hofstee@bellhayes.nl
Select Page

Doelstelling

De deelnemers voor de trainingen klantvriendelijk telefoneren leren de meest voorkomende inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel uw (potentiële) klanten en relaties een positieve indruk te geven van uw bedrijf.

De training is zeer praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen met videoapparatuur. De deelnemers kunnen na afloop goed klantvriendelijk telefoneren. De deelnemers zijn in staat een klant telefonisch goed te woord te staan, goede informatie te verzamelen, een klant goed door te verbinden en ook lastige gesprekken te voeren, zoals klachtenbehandeling.

Programma trainingen klantvriendelijk telefoneren

Tijdens deze telefoontraining komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Afspraken voor goed telefoongebruik.
  • Klantvriendelijke communicatie.
  • Inventariseren van wensen en behoeften.
  • Telefonisch doorverbinden.
  • Telefonisch beantwoorden van vragen.
  • Hanteren van telefonische klachten.
  • Het voeren van slechtnieuwsgesprekken.

Deelnemers

De training is bedoeld voor medewerkers, zoals telefonisten, secretaresses en receptionisten die veel telefoneren en die vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afhandelen. Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers.
Voor medewerkers die zich bezighouden met telefonische verkoop en acquisitie adviseren wij de training Succesvol telefonisch verkopen.

Trainingsgroepen

Wij verzorgen deze training ook voor groepen. De training wordt dan uitgevoerd op een tijdstip en een plaats die u het beste schikt. Eventueel kan de training naar uw wensen worden aangepast.

Aantal dagdelen en prijs

De training bestaat uit 4 dagdelen. De prijs per deelnemer is € 549,- exclusief BTW, exclusief een bijdrage van € 25,- voor cursusmaterialen en € 19,75 per dag arrangementskosten.

Informatie

Heeft u nog vragen over deze training of wilt u een training plannen, dan kunt u contact opnemen met ons via info@telefooncentralesite.nl of telefoon 088 8765439.