Het is nooit te laat voor
innovatie

Maak je organisatie klaar voor de toekomst
onze services

Innovatieve
retail

Nieuwe technologieën, zoals 3D printers, virtual reality en zelfrijdend vervoer bepalen de toekomst van retail. Big data en het IoT zorgen voor analyses en triggers. En steeds meer slimme producten vinden zelf de weg naar de consument. De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Tijd voor innovatie!

Optimaliseer je klantenservice

Zet de klant centraal

De retailwereld heeft in korte tijd een enorme ontwikkeling doorgemaakt. De inzet van slimme online tools en geautomatiseerde processen zorgen ervoor dat retailers stressloos en succesvol het jaar doorkomen. Maar wil je de kritische consument echt duurzaam aan je binden, dan zijn technologische oplossingen alleen niet toereikend. Daar is meer voor nodig. Klantenservice gaat niet alleen over data en techniek het gaat nog steeds over klanten. Zij staan centraal, dat is ons uitgangspunt.

Één taal voor alle communicatie

Unified communications

Optimaliseer je processen en vereenvoudig je communicatie procedures. Met behulp van unified-communications-technologie versterk je je infrastructuur.

Bereikbaarheid

Met de methodes van nu hoeven klanten niet langer te wachten. Direct contact met vestiging of hoofdkantoor hoeft niet ingewikkeld te zijn voor je klanten.

Veilige communicatie

Veilig organiseren van klantgegevens en uw communicatie voor mobile, web & andere applicaties & middelen.

Automatiseren telefonie

Vergroot je bereikbaarheid met behulp van communicatie techniek. Stoomlijn je (inter)nationale communicatie.

Hoe makkelijk maken klanten contact met jouw organisatie?

Ben je goed bereikbaar?

Vaste telefonie, mobile telefonie, chatten via de website, automatiseren van informatiestromen via online formulieren & veilig WhatsAppen? Met toepassing van alle nieuwe technieken creëer je er een complexe infrastructuur bij.  Hoe bereikbaar is jouw organisatie nog met al deze toepassingen?

Klantenservice gaat nog altijd over contact met mensen. Maak je efficiënt gebruik van alle communicatiemiddelen zodat de belangrijkste mensen ook mensen spreken? De professionals van BellHayes kijken graag naar de juiste route voor beter contact.

Wij helpen bij het nemen van beslissingen
die passen bij jouw organisatie.

BellHayes weet welke verregaande eisen aan organisaties worden gesteld. Cruciaal hierbij is onze kennis en vaardigheid van jouw business, processen en mensen om deze nieuwe veranderingen door te voeren. Samen met jouw team komen we tot goede oplossingen voor de hoofdvestiging, winkels & distributiecentra. We nemen het hele proces van contact met de klant tot en logistieke afhandeling mee in onze oplossingen. We werken samen met jullie eigen leveranciers, maar kunnen ook goede oplossingen bieden voor nieuwe partijen. “Innovatieve Retail” heeft niet voor niets de doelstelling dat jij zo veel mogelijk tijd kan geven aan het optimaliseren van je klantenreis.

Onze specialisten staan klaar om je team te helpen met innoveren en verbeteren van jouw organisatie.

Omnichannel

Makkelijk winkelen, afrekenen, in de winkel of thuis, direct bezorgen of meenemen. Laat je klanten beslissen waar & wanneer ze wat bij je kopen! 

Betalingssystemen online & offline

Een goede combinatie tussen online- en offline verkoop is een mooie uitdaging. Meerdere betalingssystemen, losse boekhoudingen, centraal voorraadbeheer, interne levering tussen centrale opslag en shops is met techniek goed te optimaliseren. Onze retail experts helpen u graag bij het maken van de beste keuzes en implementatie.

Team specialisten

Team BellHayes heeft veel ervaring in de retail en weet als geen ander wat uw uitdagingen zijn. Wij begrijpen wat uw zorgen zijn en kunnen met onze kennis waarde toevoegen niet alleen aan uw organisatie maar zeker ook aan uw team!

Een selectie van onze klanten

Zij gingen u voor