088 8765433 korving@bellhayes.nl

U heeft de implementatie van uw nieuwe communicatie middelen, VoIP telefooncentrale, MS Lync of Unified Communication van uw organisatie voltooid. Maar wat nu? Dan is het tijd om nog eens goed over een aantal zaken na te denken.

Ook zo tevreden over uw nieuwe telefooncentraleWat waren de doelstellingen van de investeringen ook alweer?

Klanttevredenheid verbeterd?
Betere communicatie tussen de medewerkers?
Wat is het rendement van de investering?
Is de efficiency verbeterd?
Medewerker tevredenheid?
Dienstverlening verbeterd?

Met alleen het opleveren van de nieuwe middelen zullen de antwoorden op deze vragen niet zomaar positief zijn. Er zal nog een essentiële stap moeten worden gezet. En dat is de juiste afstemming tussen de nieuwe middelen, de mensen, de processen en de dienstverlening van uw organisatie. Hierdoor kan u de door u gestelde doelstellingen realiseren.

Door een continue verbeteringsproces zullen uw doelstellingen blijvend verbeteren >>>

Mensen middelen processen