088 8765433 korving@bellhayes.nl

Eisen en wensen van klanten zijn aan verandering onderhevig. De doelstellingen van het management worden aangepast aan een veranderende omgeving. Resultaten worden vanzelf minder indien goed en regulier onderhoud ontbreekt.

Alles veranderd continue

De tijd staat niet meer stil, alles veranderd continue, vaak zelfs zonder dat we het door hebben. Een tevreden klant van vanochtend zegt niets over vanmiddag. Er zijn continue kapers op de kust, andere partijen die er alles aan doen om uw klanten en relaties bij u weg te halen. Partijen die er alles aan doen om het uw klanten naar de zin te maken, dat is hun enige doelstelling. En u weet nergens van. Er is maar 1 middel dat werkt, u zal zelf ook alles moeten doen om uw organisatie continue te blijven verbeteren. Kosten omlaag, processen verbeteren, klant tevredenheid omhoog, medewerker tevredenheid omhoog. Dat is een continue uitdaging voor u en voor uw hele organisatie.

Het continue verbeteringsproces

Het continue verbeteringsproces is een middel dat u kan helpen. Het is een middel, maar u moet het nog steeds zelf willen en zelf doen. Het toepassen van dit proces op cruciale aspecten van uw organisatie zal zijn vruchten voor u afwerpen. Het continue verbeteringsproces zal ervoor zorgen dat de ICT middelen, mensen en processen zodanig op elkaar afgestemd blijven dat uw dienstverlening optimaal blijft.U kunt blijvend voldoen aan de veranderende interne en externe doelstellingen.

Continue verbeterings proces2